MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Saturday, December 4, 2010

Tak Da Rezeki...


Kalau dah namanya xdak rezeki....benda dpn mata pun boleh terlepas kan...

Hari ni terkilan sbb terlepas satu hadiah GA yg dari salah satu GA yang aku sertai.

GA yg aku maksudkan adalah dari blog Key.Pho.Chee. Kan internet aku bermasalah...huahhhh...cedihnya...tapi klo xda rezeki, mmg xda lah kan...

Ada lagi ker yg bernasib mcm aku ni???sama2 kita sedih k...huhuhuhu

p/s : :-(

4 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

Myra Jay said...

Btul tu, dah xde rezeki kan... Bersabar la ye..

SyUhAdA said...

xde rezeki la tu...
xpe,len kali ad lg..

Rizziela said...

mungkin belum rezeki..ma na tau lepas ni memang hadiah besar plak

missrivebell mumun said...

sabar.. cuba lagi join contest lain =)

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...