MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Tuesday, February 22, 2011

Saman Oh Saman...


Korang dah bayar saman ??? ada ker yg masih berlengah2 ???
Kalau nak tau akulah salah seorang yg berlengah2 tu. Baper byk pula saman korang ???
Hujung bln ni last, so jom pakat2 p byr saman.

- Saman atas nama aku, kete aku -

 Macam merempit plak kan? Sebenarnya saman ni kira adik aku punya sbb masa tu, dier pinjam kete aku. 1st time pinjam dah kener saman...kih..kih..kih.
Korang ada nampak sesuatu di sebalik saman di atas ?? Adik aku dan tentunya aku terkejut tau, tetiba dapat 2 saman. Yang peliknya saman tu hari yang sama, tempat yang sama, kesalahan sama tu biasa lah kan. Tapi yg pelik bila beza masa tu hanya seminit jek. 1st saman 11.02, 2nd saman 11.03....pernah ker korang dapat saman cemgini???

Ada yg cakap dalam sehari saman xleh lebih dari 1x, so, kali kedua tu akan terbatal..ye ker??? Ada sapa2 leh bgtau betul ker x???

- Saman atas nama hubby aku, kete hubby aku -

Saman kat atas tu mmg hubby yg bawa. Saman tahun 2007, ni baru nak bayar. Tupun kami tau bila aku cek kat laman web. Saman ni xsampai pada hubby sbb kebetulan alamat surat menyurat kete tu sebelum ni menggunakan umah sewa lama. Mungkin saman tu sampai kat alamat lama r.

Tapi ketiga2 saman ni dikenakan di negeri Kedah, tempat pun dekat2 antara satu sama lain. So, pasni kene bawa berhemah ckit..hihihi..no rempit2 tau.

3 saman ni pun dah buat aku pening kepala. Cemner ada yg dapat saman sampai belas2 ??? lagi pening kan ??

Nanti aku nak g bayar saman ni, nak tau aper cete saman yg dua tu. Adakah kener byr kedua-duanya ?? hish..minta2 byr satu jelah...

p/s : Duit oh duit...laju jek kuar mcm air...

♥♥ Jom sama2 klik2..u klik me, i klik u ♥♥

3 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

SYANI said...

Kat mana nak cek saman tu yer?

EiJa ZaQuaN said...

better sebelum bayar nnti compomkan balik. check balik dgn polis..
sbbnya my fil pernah dpt saman bila tgk tempat..destinasi yg x pernah g..lastnye double check balik tp byr RM10..utk dia print dr kamera..compom slh no. kereta..
sbb ni saman speedtrap...

sib baik jgk saman kami dh selesaikan..
time ada duit tu better terus bayar jerk saman..bila kita tertangguh2 nanti ..mula la duit dh terpakai ke lain..huhu..

♥sYiLaSyiRa♥ said...

syani : ada entry khas utk awk...

eija : tq atas infonya...sy dah cek balik dan 1 saman saya telah dibatalkan..alhamdulillah

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...