MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Friday, May 27, 2011

PENGUMUMAN UNTUK MEREKA BER-5


Entry pagi tadi ada aku buat mengenai aku nak buat pengumuman untuk 5 orang blogger.
Kalau ada yg perasan aku pernah buat entry yang memerlukan pendapat kalian.

Entry yang aku maksudkan ialah entry AKU DALAM DiLEMA.

Hanya 5 orang yang bagi pendapat mereka di entry tersebut. Aku amat berterima kasih buat mereka ber-5.
Sapa mereka tu???
Meh aku habaq..mereka yang dimaksudkan ialah :-

ibu qaleesya
ch@
chekna @ mama ziyad
munna
Aini Arif

Kepada pengomen di entry tersebut iaitu nama² di atas
Sila emailkan nama, alamat dan no tpon ke

Ada cenderahati kecil²an untuk korang..sebagai tanda terima kasih

♥♥ Jom sama² klik²..u klik me, i klik u ♥♥ 


5 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

chekna said...

thanks.. dah email ye..

n selamat bercuti...

Aini Arif said...

ye ye dpt adiah

Mek Rose said...

alamak. terlepas entry itu..ehehe

munna said...

La munna tak perasan entry ni... nanti munna bagi detail kat email ye

♥SyilaSyira♥ said...

ok..nanti bg ye..nak pos sama dengan pemenang GA yg akan diumumkan nanti

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...