MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Wednesday, May 11, 2011

HARi KE-2

 
Hari ni hari ke-2 aku hadiri peperiksaan. Kira okla. Nak kata senang mana ada peperiksaan yang senang kan?? Tapi bila 1st time amik, kira lagi satu pengalaman aku dapat selama 4 tahun aku berkhidmat ngan kerajaan.
 
Buat mereka2 yang xamik lagi, apa kata tahun depan korang jadi yg 1st isi borang..cuba jelah, mana tau ada rezeki korang. Tup2 amik sekali trus lulus. Sapa tau kan??
 
Tapi sebelum tu, kener prepare dulu buku2 yang patut bawa. Peksa KPSL leh bawa buku, klo xdak buku, nganga jeklah dalam dewan tu...:-)
 
Apapun aku berdebar nak tunggu peksa esok sbb buku yang aku ada xcukup utk menjawab semua soalan...sob..sob..
 
p/s : Nanti aku cete bab buku plk yek...sebagai satu pengajaran juga jgn buat kerja last minit..huhu
 
 
♥♥ Jom sama2 klik2..u klik me, i klik u ♥♥

0 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...