MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Wednesday, May 18, 2011

SEBELUM Ni UOLLS, SKANG Ni KENA KAT BATANG iDUNG AKU PLK...


 Sebelum ni aku baca rata² blogger bersungut pasal entry ttber jadi draf, komen kat entry ilang. Aku ngat aku xdalah masalah cemgitu. Setakat entry jadi draf kejap oklah, sbb ritu dah publish... masalah selesai.

Tapi pagi ni aku baru terperasan yg entry sebelum ni yang menjadi draf dan yang dah publishkan hari tu jadi draf balik...geram jek...entry tu plk pasal exam aku. Bila publish harini dah tentu jadi entry harini plk....yg sedih bila komen ilang..huhu..dahla blog aku yg suam² kuku ni kureng komen...sob..sob

 p/s : Pasni jgnlah jdi masalah cam gini lagi...xmo..xmo


♥♥ Jom sama² klik²..u klik me, i klik u ♥♥

3 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

ch@ said...

tak apa. buatan manusia mana ada yg sempurna wak, jgn hilang semua sudahla lagi2 benda free apa pun boleh jadi kan? lagiii meraung.

zaidah said...

memang bengongkan...kejap ok kejap tak ok...geram bila komen hilang

♥SyilaSyira♥ said...

cha : betul tu...terasa mcm cha motivasikan diri ini plak..:-)klo ilang semua mau meraung..hihi

zaidah : sabar jelah...baca komen cha kat atas tu..zaidah pun kena motivasi diri juga..hahahah

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...