MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Thursday, May 12, 2011

2nd DAY - AKTiViTi SELEPAS ABiS JWB EXAM (PART 2)

 
Autopublish..tuan rumah sdg menjawab exam..
 
Bersambung dari entry yang lepas ye...
 
Buku yang aku nak akhirnya aku jumpa kat MPH Kinta City atau lebih pemes ngan JAYA JUSCO...korang nak tau apa buku yang aku cari sebenarnya ???
 
Meh aku tunjuk
 
- Inilah buku yg aku cari² -
 
Buku ni ada 3 bab, kalau xdapat buku macam kat atas pun bleh cari satu2 bab tu, so, aku telah berjaya mendapatkan bab pertama iaitu Perlembagaan Persekutuan. Hanya buku tu jek yang ada. Buku Akta Pencen aku pinjam dr kak syida. Kesimpulannya bab KWSP tu aku melangut jek klo soklan kuar. Harapan aku biarlah 5 soalan dr 8 soalan tu bab Perlembagaan Persekutuan ngan Akta Pencen. Bleh juga aku jawab.
 
- Perlembagaan Persekutuan -
 
Buku yang comel sgt, tapi seksa nak cari...huhuuhu
 
p/s : Pasni tobat dah xnak tercari2 last minit..aku dgr ada yang xnak datang exam semata2 xdak buku kat atas nun...
 

♥♥ Jom sama2 klik2..u klik me, i klik u ♥♥


0 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...