MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Tuesday, May 24, 2011

CERiTA MALAM KENDURi

Dah namanya org berbudi kita mestilah berbahasa kan...sambungan dari entry ini
Dah org memberi tanpa mengharapkan apa² balasan. So, abahku bermurah ati nak sedekah plk ikan tenggiri sebagai salah satu menu masa kenduri nanti...Jom tgk.


Kejadian di malam kenduri. Aku tukang amik gambar jek, org yg kuat mengerjakan ikan² ini adalah 2 org kuat di atas ye...Baju merah tu kakak aku yg baru abis pantang. Rajin woo kakak ngan mak aku ni..hehehe


Yang lagi sorg baju merah tu abg ipar aku. Suka interframe ok..Jgn terpedaya, dia tak da tolong nyiang tau..spesis aku juga. tgk dan kaco jek..hahaha


Suami Isteri yg suka bergambar, ngan ikan pun jadilah..hahaha


Yg nampak tangan tu, adik ipar  aku. Hihi..seorang lagi kaki sibuk..sibuk menengok..meriah keadaan dengan geng sibuk..


Siang jgn xsiang. Aku bukan malas tau, sbenarnya aku tak larat woo nak siang ikan² besar gedabak cemgitu. Mau lenguh tangan satu hari..(alasan ker???)


Ikan² bergelimpangan...fresh lagi ni..semuanya hasil tangkapan abah ngan adikku...

- Siap Penimbang tu -


Ni pun kaki interframe yek..semuanya pakat nak amik gambar je...ish..ish..laki sapa la gamaknya ni...


Orang kuat mancing gak ni. Leh katakan tiap² minggu ajak balik kampung semata² nak mancing laut..huhuu


Hampir selesai dikerjakan oleh dua beranak.


Ops...abah aku seksi plk. Tapi kejap jek nolongnya. abah aku tu lebih kurang macam mandur lagakny. Tgk dan pot..pet..pot..pet..hahahah....

p/s : Teringin Ikan Tenggiri fresh...??? mai Kedah yek, naik darat trus korang leh ngap..


♥♥ Jom sama² klik²..u klik me, i klik u ♥♥


0 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...