MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Thursday, July 8, 2010

Naziran

Argh....sebelum ni aku dgr pjbt len dok ckp audit dtg. Bab audit ni cam allergic ckitla. mungkin bg setengah org cam besa je bila audit dtg. Tapi bg aku ngan kengkawan ni cam tension ckit. Audit plak secara rasmi akan ber'kampung' kat opis kami hujung bln ni.

Antara sbbnya ialah kami di pejabat ni kakitangan mmgla xbape nak cukup. Dulu ada sorg akak ni byk bantu kami, tapi skang ni dier lebih byk tugas2 pentadbiran. So,byk baucar2 yg masih belum dicop.Bg stgh pejabat, dah guna satu alat utk menunjukkan baucar-baucar yg dibayar,(aku xtau nama alat tu..hehehe) kami kat cni msh mengunakan manual dan terpaksa cop 1-1 baucar. 

Dahla baucar mmg tersgt byk dan kami juga skang masih menunggu alat berkenaan dibekalkan oleh Ibu Pejabat. Mahai oi benda alah tu, mmg perlukan peruntukan utk membelinya. Insyaallah tahun depan, barula ringan sikit kerja-kerja kami. Amin...

p/s : Audit nak dtg, opis plak mcm dilanda garuda lagi...ishhhhh

4 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

NurainiZakaria said...

semangat2..kojo rajin2 na,hujung minggu i dating:p

FiZA NaZrI said...

haaaaaaaaaa...ni aku nak komen...suh cc cop baucar..kata keje bersama...hehehehehhehehe

FiZA NaZrI said...

haaaaaaaaaa ni aku komen.........suh cc cop baucar, kata keje bersama...hehehehehhehe

♥ sYiLaSyiRa ♥ said...

fza : klo suh dier cop, dier suh kita balik...buang masa jek

aini : dah rajin dah keje ni...hehehe

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...