MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Tuesday, July 6, 2010

Cuti - Part 1

Cerita yg boleh dikategorikan basi dan yg aku janji nak cete tu. Baru jek berkesempatan nak publish. Curi2 masa je ni.

Alkisahnya cuti2 bersama family yg datang dr Kedah. Hanya sorg je adik aku yg xdapat join sbb kebetulan ader pelancong yg nak sewa bot. So dier knerla keje sbb bosnya yakni abah aku pun trut serta datang ke rumah aku. Diorg ni dtg pun atas sbb nak antar adik aku yg second last ke Politeknik.

Tempat pertama yg kami pergi selain jln2 di kwsn Ipoh ni kitorang ke Teluk Batik, mmg ramai sgt org, tp xda la sampai bersesak2. Aku xmandi pun, tapi disebabkan dok sbuk menjaga bebudak ni basah gakla seluar aku.

- Kaum Kerabatku... sampai2 semuanya kelaparan -

- Syira ngan Mama

 - Syira ngan Pak Tam, sbb Pak Tam umpan mknan baru dier nak dekat...hahaha -

- Ralik mkn eskem -


- Nurul Syahira + Nurul Syafiqa -

- Syira ngan Abah -

 - Abg Ipar ngan Iqa -

 - Seronok dapat mandi -

Mmg sonok sgt tgk bebdk mandi. Syira terpisat2 matanya dek air masin yg masuk mata, sepupunya Iqa plak leh ckp "air ni pahitla"...hahaha...air yg masin dikatakan pahit..konfius dgn rasa bdk ni.
Aku masukkan gambar2 je sbb aku pun malas nak cete panjang lebor...yg penting aktiviti yang len akan aku masukkan dalam part 2 k....

p/s : Sesekali mandi laut mmg best sgt..

0 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...