MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Friday, June 18, 2010

Selamat Bertunang


Baru2 ni ader entry pasal aku buat hantaran kan. So, yg ini aku nak story sal tuan punya badan yg bertunang tu..

Alhamdulillah semuanya telah berlangsung dengan selamatnya. Sebelum aku cete pasal majlis bertunang dengan lebih lanjut, korang layan dulu gambar Syira masa on the way kami balik ke kedah. 

- Syok betoi Syira..sampai xnak balik tu -

Berbalik pada majlis bertunang. Tuan punya badan yg bertunang ni merupakan kakak kedua suamiku a.k.a SIL aku. Majlis berlangsung di Pendang, Kedah pada 04/06/2010 bersamaan dengan hari Jumaat.

Bakal berasku ni aku pnah jumpa sekali je, itupun masa hari merisik dan secara kebetulan abg kepada tunangan SIL aku ni merupakan guru sekolah SMKTT tempat aku dan hubbyku blajar dulu..kecilnya dunia kan.

Tapi yg menarik dalam majlis ni (bg aku menarikla klo nak dikira pd zaman skang yg serba canggih) pasangan ni sebenarnya saling tidak mengenali antara satu sama lain. Jgn katakan nak knal, nama masing2 pun xtau..hehehe. Sbb tu atas kek kedua blah phk hanya tertulis 'Selamat Bertunang'..tanpa nama pun.
Mungkin ramai yg beranggapan pilihan mak ayah, tapi hakikatnya mak & ayah mertua aku pun baru je knal ngan keluarga blah laki. Dan jenuh gak diselidik dan diselongkar sebelum keputusan besar ni di ambil.

Korang layan gambar sepanjang majlis ni k...

 - Mak Ngah + Syira + Puting -

 - Hantaran blah perempuan, yg kanan skali aku wat tau.hehehe -

- Hantaran Blah Perempuan + lelaki

 - Abah yg mithali masa jga Syira (ewah), Syira plak bg kaki kat abah..huh -
- Syira yg mkn dgn seleranya, jgn harap nak bg mama suapkan -

Apapun, aku doakan bertunangan ini diberkati dan semoga masjid yang bakal dibina berkekalan sampai akhir hayat, walaupun xbercinta tapi kata org cinta selepas kawin, lagi best..nanti aku tanya my SIL.hehehe

p/s : Tahun ni insyaallah kenduri kawin di rumah mak aku dan mertuaku...meriah thn ni dapat tambahan ahli keluarga yg baru..

2 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

NurainiZakaria said...

oitt beras ke biras???:p

♥ sYiLaSyiRa ♥ said...

hehehe...mmgla biras..tapi lagi suka cakap beras..kira ok dr cakap nasi@padi

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...