MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Thursday, June 3, 2010

Hantaran Tunang...


Semalam lambat aku tido semata-mata nak siapkan hantaran yang dipesan oleh kakak iparku. Permintaannya minta aku tlg buatkan puding mangga...so, aku beli je puding berbentuk mangga tu...ni antara bahan2nya..cam memasak plak...


- Barang yg diperlukan simple jek -

Aku terpaksa buat benda2 alah ni pepagi buta sbb klo buat awal2 kang jenuh plak aku bertarung ngan syira yg sure nak 'membantu'....sebelum ni aku dahpun lilitkan separuh kertas ijau kat puding tu pun dier dah menyibukkan diri membantu....so, aku decide buat pas dier tido..hehehe...


Hubby aku memula tu temankan juga...last2 xlarat nak buka mata, dier pun joint syira tido, terkulat2 la aku wat sorang2. Xpela sbbnya dier keje shift pagi sok...klo xckup tido, kang ttido plak depan mesin tempat keje, hish..bahaya tu....


Selepas siap lilit2 then cantum2 kannya jadila hasil seperti dibawah nun...soryla ek..lepas lilit dan sebelum cantum tu aku lupa plak nak mik gambar...


Pastu tambah2la reben atau yang seangkatan dengannya utk nampak cantik ckit...aku wat simple jek...daun tu pun nampak cam tangkap muat je....dan hasilnya selepas touch-up...



Em...nila hasilnya selepas aku bersengkang mata menyiapkannya...mmg simple kan...padanla..lagipun aku ni bknnya berseni sgt pun, klo x, dah lama aku jadi pembuat hantaran tegar..hehehe...



p/s : Selagi boleh wat sendiri bek wat sendiri je..walaupun sure xcantik mcm yg dijual...:-)



3 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

♥EeiNz♥ said...

cun. kreatif la syila nih

Aini Arif said...

ha ah dlm duk xreti2 jd lak heheheee

♥SyilaSyira♥ said...

kin: tu namanya hentam keromo..hehehe
aini: tu nasib menjadi..

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...