MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Wednesday, March 24, 2010

Yahoo.....


Bkn yahoo email tu, tapi yahoo yg ssgr yahoo....Huh lega toi...rini baru rasa minda dan perasaan tenang sgt. Xder saper yg bleh menggugat ketenanganku. Arini org kuat yg suker benar meracun org len utk kepentingan diri sendiri bercuti. Ish, payah benar nak tgk dier bercuti sehari. Paling tidak half day..

Half day...nyampah toi aku org yg apply cuti sehari tapi pepagi buta nampak muka..konon2 nak tunjuk mcm byk keje dan dia org yg tpenting sgt kat opis nih. huh....penting ke ko?ofis ni pun aser aman tanpa ko....

p/s : aku xkan marah klo ko xwat fitnah kat aku tau !!!!

2 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

NurainiZakaria said...

Assobarul minal imannnn..sabar tu half dr iman hihi

♥ sYiLaSyiRa ♥ said...

sabar2...

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...