MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Monday, March 22, 2010

Cucuk 18 Bulan


Skang ni Syira dah 1 tahun 6 bln. Disebabkan aku nak juga cucuk anak di klinik tempat kak ina kerja, aku tunggu gak time balik kampung. Syira mmg kerap cucuk dan timb
ang ngan maklong dia. Ianya juga memudahkan aku sbbnyer ahad merupakan hari bekerja di kedah, dan aku juga xperlu ler susah payah nak ke klinik di Perak..so, senang ckit ler...disebabkan syira ni dah boleh bercakap, mak long dier pun takut nak cucuk. Takut pasni syira dah xnak dekat dier. (anak aku mmg takut dgn kakak aku ni...sbbnyer garang sgt) hehehe
Masa kner cucuk..fuh..mmg menjerit x ingat syira ni...sian gak tgk...disebabkan dier punyer r meronta kuat, ader gak dapat garisan jarum tu..sian dier.. sehari pas cucuk kelihatan r bengkak yg menyebabkan syira sik merengek..tangan pun xleh nak angkat....jdi manje giler masa tu.
- Tertido pas puas merengek -

- Tgn yg membengkak, tapi alhamdulillah susut 2 ari kemudian -

4 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

NurainiZakaria said...

mak mertua kite ckp,pas kne cucuk amik air suam panas sikit letak dlm botol golek2 kan botol tu kat tmpat cucuk,cpt la dia susut bengkak,kite sempat buat sekali je msa cucuk arwah sebulan,hihi

♥ sYiLaSyiRa ♥ said...

seblm ni xda bengkak mcm tu pun...sbb kiter buh setem...

FiZA NaZrI said...

kiter????? gelinyer i...hahahhahahahahh

♥ sYiLaSyiRa ♥ said...

kak fza : kitorg mmg bahasa kita...kita la...hehehe

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...