MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Monday, October 3, 2011

OKTOBER DATANG LAGi


Alhamdulillah...syukur masih berkesempatan merasai bulan Oktober..Semoga bulan ini dan bulan² akan datang memberikan seribu rahmat..dan semoga perjalanan hidupku di masa² akan datang memberikan sinar dan kebahagiaan.. AMIN

Rasanya lama sgt aku tak cete sal perkembangan twin yang kubawa setiap detik dan setiap saat untuk diabadikan di dalam blog ini. Last masa entry scan twin. Terima kasih buat mereka² yang meninggalkan komen di situ. Aku sgt² menghargainya. Tak kurang juga byk nasihat yang diberikan..CAYANG KORANG SEMUA..

Alhamdulillah juga, seleraku dah semakin ok. Muntah tetap ada, tapi tidak seteruk sebelum ini. Apa yang pasti aku semakin mudah lupa, semakin emosional, semakin cepat penat, semakin cepat mengah...dan semakin mcm² benda nak ditelan. Hihihi. Kalau g pasar malam, mau satu pasar malam aku nak borong. Tambah² klo jumpa durian. Mmg alegik toi...dari mengandung 1st sampai kandungan sekarang aku mmg giler durian. Kalau ari² dapat makan sepangsa pun oklah..hahha..Hubby pun naik pening, sampaikan ke tahap, dia xlalu nak makan durian..:-)

Oklah..apapun entry ni bukan nak cerita sal twin .ni entry sekadar berupdate..nanti² aku cete detail sal pemeriksaan twin k..Rabu ni 1st time aku akan melapor diri ke Hospital Besar untuk pemeriksaan kandungan. Disebabkan mengandung twin, so, ada masa aku kena menjejakkan kaki ke GH...Tunggu apa cetenya ye. Semoga twin sihat dan perkembangan kedua-duanya berjalan lancar....AMIN

Bulan Oktober yang bakal bersinar...Syukur

0 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...