MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Saturday, October 15, 2011

FLASHBACK - SARAPAN McD


Gambar ni sebenarnya mmg dah lama pun amik. Tapi disebabkan aku yang mmg byk malas dari rajin update blog..ternampaklah byk rupanya gambar yang aku tak masuk dalam blog lagi..Kira sabtu Ahad, cuti hujung minggu aku buat segmen imbas kembali edisi Syilasyira.blogspot.com..Hihihihi..

Bila tgk gambar ni, teringin plk nak sarapan McD..huhuhu..klo ada set ni mmg jimatlah kan. Tapi skang ni McD buat set dinner jek kan. Orang yang mmg suka sangat masa aku ajak breakfast kat McD ni dah tentu adik bongsu aku, AIMAN. Kadang tu ada jek ayat dia "Arini tringin nak breakfast sedaplah"...ha, tu xlain xbukan nak ajak g mcD..tapi kim salam je lah nak g selalu. Umah mak abah aku kat kampung tu bukannya dekat nak terjah mcD selalu..kikiki

- Aku paksa depa amik gambar kat air terjun tu....ala, bukan orang kenal kita pun mak..hihihi-

- Nilah budak suka makan fast food...klo dgn kakak aku@misi Ina..mmg dia selalu kena bebel...kang mcm2 cerita buruk baik makanan kuar dari mulut misi tu..masa tu, semua pakat lari...kikiki -


- Terserlah la pula ketembaman tangan si Syira nih..ekekekke -

- Ni gambar lama, masa ni adik ipar aku tgh preggy -

- Semua teruja nak makan, orang ramai sgt, nasib dapat juga tempat duduk -

- Mama n Syira -

- Lepas makan...kita benti lagi amik gambar...disebabkan paksu suka makan McD..dia kena kerah angkut box2 tu -

- Memang mood kekenyangan -


- Like this pic -

- Singgah umah kakakku@Misi Ina -

- Mama, Syira n Abang Adam -


Pagi tu saja breakfast habis RM70++...makan pagi kami paling mahal..tapi sgt berpuas hati. Yang jadi mahal sbbnya aku tapaukan 2 set bawa balik...1 untuk family kakakku, 1 lagi untuk hero2 kat rumah. Tu pasal harga jadi RM70++. Set yang kami amik pun tak abis..sbb byk sgt.

Aiman, nanti kita g makan McD lagi k...
1st Time entry aku dengan gambar yang besar gedabak....hihihi


1 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

Masya said...

Besarnye gambar Mc D tu.. saje nak bg jeles.. ni yg tetibe teringin nak breakfast Mc D ni.....

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...