MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Friday, October 14, 2011

SALAM JUMAAT...


Selamat pagi...Lamanya aku tak buat entry pagi...korang dah makan..???aku klo pepagi masuk opis mesti kena g breakfast dulu. Klo x, mula lah perut ni dok kruk krak jek. Wat keje pun xsenang nanti.

Hari ni juga rehat lama..best, yang penting esok ngan lusa cuti..yuhuuu...rasa mcm lama dah xrehat kat umah. Minggu ni rasanya xda aktiviti berjalan. Aku pun dah mengah sgt. Perut selalu nak mengeras, bek dok umah merehatkan diri. Kebetulan hubby plk ada dinner ari Sabtu kat kilang dia keje. Tinggallah aku ngan Syira. Sob..sob..

Minggu ni aktiviti sambil rehat nak mengemas barangan tupperware yang baru dibeli...wah semangatnya nak guna tuppy baru. Dan tak sabar nak tunggu tuppy yang aku order online pula sampai ke tangan. Botol aku beli khas utk Syira. Lama mencari, akhirnya ada juga rezeki aku memperolehi botol tu..Nanti aku update cete tuppy k...

Skang ni dah pantang tgk tuppy...semuanya berjangkit ngan kakakku...dia mmg peminat tegar jenama Tupperware ni

2 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

Salina@IbuAqil said...

Hik3!!! Esok ayah Aqil keje so kami kene duk umah je le jwbnya ;(.. Atok Aqil pun demam.. Selamat berhujung mggu syila.. ;)

Unknown said...

samalah kita..kalo pg2 mmg kena mkn dlu..kalo tk mulalah angin naik ke kepala..

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...