MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Wednesday, June 13, 2012

ANAK DARAKU YANG SUKA MELARAM....


Anak daraku yang sulung...alhamdulillah dah 3 orang anak daraku..ngeh...ngeh..Meh layan budak suka sgt posing..tapi kali ni posing dengan cekak kakak Syafiqa..melaram ngan harta benda orang...



 Aksi ni buat aku tergelak..tah sapa ajar posing cemgitu entahlah


Syahira yang semakin hari semakin pot pet...semakin hari bercakap gaya "mak..mak"...uih...semakin membesar anak daraku..kadang² apa yang terkeluar dari mulutnya tidak dijangka...Mama sayang kamu...walaupun kamu dah ada 2 adik..kasih sayang mama xpernah luntur buat kamu...Muah....

SEMOGA SYAHIRA MENJADI CONTOH TERBAIK BUAT ADIK²NYA..AMIN

6 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

Imaan09 said...

ahahaa.. comel minnie mouse ni..

Imaan09 said...

ahahaa.. comel minnie mouse ni..

Sh@ S@peri said...

amboiiii, bukan main lagi dia posing mcm gitu..menyenget nyenget bontotnya

Masya said...

so sweett.. geram tgk dia ni.. dari lahir sampai dah besar ni.. x pernah jumpe lagi... mesti banyak mulut macam mak dia jugakk... ;p

Aleyn said...

Posing sakan anak dara sorang ni yer...

eynda said...

Pandai anak dara ni posing :-)

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...