MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Thursday, April 21, 2011

NASi AYAM FUZiAH


Orang Ipoh sure tau klo org sebut Nasi Ayam Fuziah kan???
Tengahari kemarin aku n the geng g makan kat Restoran Fuziah yang baru buka. Dekat jek ngan ofis, jalan kaki lagi.

Sebelum ni aku makan nasi ayam jek, tapi dah diorg order nasi kanji, aku pun cubala try. ok juga, tapi bg aku Nasi Ayam lagi best. huhuhu

 - Pekerja yang semuanya lelaki -

 - Nasi Kanji -

 - Sedap ayam ni....rangup jek -

- Sedap dimakan bersama Nasi Kanji -

 Kalau dulu Nasi Ayam Fuziah terkenal sejak 1980 dan dulu beroperasi di Bazar Bulat, skang cawangannya dah dibuka di Greentown Square. Pasni kalau teringin, jalan kaki jek g makan..:-)

p/s : Nasi Kanji ni kalau orang Kedah panggil bubur nasi jek, dulu pelik rasanya bila org cakap nasi kanji. Aku bayangkan nasi gam..ngeeee


♥♥ Jom sama2 klik2..u klik me, i klik u ♥♥

2 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

ch@ said...

nasi gam? beriani gam kat johor. tu la, nampak gambar nasi kanji tu baru tahu bubur. lepas ni nak panggil nasi kanji jugala. aneh sikit bunyinya.

♥SyilaSyira♥ said...

hahaha...kanji tu bg syila yang tepung leh buat gam tu. Yg leh lekat2 tu..hahahha

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...