MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Monday, April 4, 2011

CHiT-CHAT BOX BARU


Kalau ada yg perasan box chit chat aku sekarang dah lebih mesra.
Maaf la sebelum ni tak perasan plk..jenuh kalau ada yg nak tinggal jejak kene letakkan semua maklumat....menyusahkan kan???

Apapun aku nak ucapkan teme kasih pada Farah sbb masa bw tu aku ternampak tips yang ada kat entry beliau. Tu pasal aku ubah balik box chit chat aku tu. Baru terperasan.

Kepada yg nak mantapkan blog tu korang leh skodeng blog Farah k..
Ni linknya http://www.fdhelina.com/2011/04/tips-penting-utk-blogger.html

- Yang lama, kurang mesra gitu -

- Yang baru, lebih mesra -

p/s : Masih dalam tempoh pembelajaran......


♥♥ Jom sama2 klik2..u klik me, i klik u ♥♥



2 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

ch@ said...

entahla, rasanya sama je. kekeke. cuma yg lamat tu lebih simple dah tak berapa nak kiut. hihiii.

♥SyilaSyira♥ said...

hahaha...tgk menjadikan blog lebih senang loading ni...tq atas komennya...nanti ada yg mcm xbaper nak ok..sila2 komen k..hahahha

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...