MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Wednesday, April 20, 2011

KORANG AKTiF FACEBOOK????


Sebelum ini aku mmg tersangat aktif Facebook. Kalau dulu Friendster la kan...Tapi sejak ada blog ni dah kurang dah. Kalau tak buka berhari pun dah xkisah sgt. Tapi klo xbuka blog, serba xkena dibuatnya.
Antara sebab lain pula bila ada isu yang sgt2 buat aku geram yang melibatkan FB ni. Banyak benda jadi. Tapi apapun aku xda la pernah nak terminate atau deactivate. Sebab aku berpijak di bumi yang nyata. Dah xsalah wat per nak takut kan. Yang buat salah tu yang takut...ada yg terasa???
(Aku taula ko baca juga blog aku ni, ko mmg xsenang klo org lain senang kan..mcm2 ko lempar fitnah. Mcm ko tu bagus ek) - Ayat ni aku tujukan buat perempuan yg dalam diam dok skodeng blog aku ni, harap ko pergi joh2, jgn dok sibuk plk hal aku. Ko mmg xlayak jadi 'kawan' sbb ko xtau apa itu makna 'kawan'. 
Korang2 kawan blogger aku jgn terasa tau, utk PEREMPUAN tu jek tau. Hihihi

 Uih..terlebih emo plk. Buang masa plk aku pikir sal pempuan tu..
Balik ke tajuk asal. Skang ni rajin juga aku buka FB walaupun kurang juga aktifnya. Balik dari lunch tadi satu yg xpernah aku tgk..ramainya online. Jom tgk 

- Meriah kan -
Ramai juga kwn2 opis kat online tu. Berani dah memasing ek..hihihi..Ala, berFB pun janji kerja siap kan..huhu..usah takut pada bayang-bayang sendiri..

p/s : Uolls pernah dgr ker FB pada waktu kerja tu salah????


♥♥ Jom sama2 klik2..u klik me, i klik u ♥♥

4 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

Wina Momma S and S said...

betul..janji keje siap kan?

kitorg kat ofis nie x dibenarkan main FB, sampai kena block dgn IT dept tapi nk tau rahsia tak? wina boleh main FB kekekekekeke

♥SyilaSyira♥ said...

wina : kejamnya sampai block2..hihihi..eh..cemna plk leh fb??bawa bband ker???xpun pandai tukar IP..???

ch@ said...

kita kurang berFB, buka pun main game. hehe. kat opis dah kena blok. nak main kat rumah kena tggu oni tidur. kalau tak sure berebut.

♥SyilaSyira♥ said...

cha : syila mmg xsuka sgt main game ni. meralikkan..:-)

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...