MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Friday, April 22, 2011

AT TESCO ALOR SETAR


Tiba masa entry bergambar plk..kuang-kuang..

Sebelum tu aku nak tanya. Korang selalu kuar ngan adik beradik ipar???Terus terang aku cakap, sejak aku kahwin mmg aku xpernah keluar beli barang ngan kakak2 hubby. Kalau balik kampung selalunya kami habiskan masa kat rumah mak dier jek. Ngan mak aku len, byk jalan je, sbb aku ngan mak aku mmg kaki jalan.. hahahahaha

Satu hari tu entah macam mana tergerak hati nak g jenjalan ngan 2 org kakak ipar n anak2 menakan hubby aku. Mak mertua aku xikut sbb xlarat. Tempat pertama kami g tesco jek pun..hahahaha..jadilah kan..

- Buang tebiat budak ni nak baring atas troli tu -

- Cantik x baju olen tu???menang GA Mama Zharfan tu. Sgt padan ngan Syira -

- Syira ngan Zulaikha -

- Yang belakang tu kakak sulung hubby aku, 2 orang lagi tu anak-anaknya, yg baju oren mulut kecoh tu dah tentu anak aku ye :-) -

- Nampak mcm kakak ipar aku dok sekali dalam kete mainan tu kan???hahahha -

- Mereka lagi -

Gambar kakak ipar aku no 2 entah cemna xda plk aku amik...kuang2. Lepas tu kami g makan pizza kat sebelah, tapi malu plk aku nak amik gambar. Kang kakak ipar aku cakap adik ipar dier ni buang tebiat plk, asik nak amik gambar jek.

Hari kami pergi ni hari sabtu. Hari tanpa plastik, masing2 terlupa. Kalau korang nak tau kat Kedah, kakak ipar aku cakap hari tanpa plastik ada pasaraya yg buat 2 hari. Jumaat dan Sabtu. So, standby r beg2 dalam bonet kereta lepas ni.

Jenuh juga aritu loading barang 1-1. Dahla membeli barang penuh troli, barang plk comel2 lote semuanya, berterabur je rupanya. Dah tu bawa pula sang kancil aku. Mmg xmuat bonet kereta....nasib badanla.

p/s : Lepas tu kami ke satu tempat yg membuatkan kakak ipar aku yg no 2 abis hampir RM500..kat mana??? next entry k..


♥♥ Jom sama2 klik2..u klik me, i klik u ♥♥

1 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

Aini Arif said...

kite selalu kluar jln2 dgn ipar duai hihii mak mertua pun same, shila blog kak ros ape ek, dia follow kite, tp xtau address dia hihii

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...