MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Tuesday, September 28, 2010

Maaf Ye Kengkawan


Entry ni aku khaskan utk kengkawan blogger...
Aku nak mintak maaf byk2 sbb dalam entry aku ada yg komen, tapi terlambat aku balas. Sbbnya aku hanya leh balas komen kat umah je...mcm aku cakap dulu dalam entry yang ini. Masalah tu masih berlanjutan di ofis aku.
Klo ttber ada yg aku balas time aku keje, maknakan kejap je la line kat opis aku ok...pastu down balik.

Nak berblog secara tegar di opis pun byk menimbulkan masalah..kang ada plak yg sengaja lalu belakang aku semata2 nak jenguk apa aku buat. (mmg selalu pun perkara ni jdi) Setakat jenguh je xpa, klo ada yg ngadu kat org atasan payah plak kang. so, aku jenguk blog ckit2 jek, update kengkawan pun skadar leh baca di Google Reader. Sbbnya klo buka blog korang pun xleh juga, mesti page error. Sbb tu aku jarang komen di entry org waktu bekerja..

Tapi klo ada masa dirumah aku pastinya jenguk blog kwn2, mcm mlm ni, rajin x aku??hihi. Ni sbbnya Syira dah lama dibuai mimpi. Syira xchat akhir2 ni. Batuk, selesema...arini muntah jek kerjanya, alhamdulillah nipun dier tido dgn senang tambah sejuk hujan2 nih. Mr hubby plak shif mlm minggu nih, so aku ngadap blog jelah ni...:-)

Pada mereka2 yg telah follow aku, tapi aku masih xfollow...sila tinggalkan jejak k...mana tau ada yg kecik ati aku x follow...aku bukan xnak follow tau...aku lebih suka ramai kwn. So, tinggalkan jejak anda k...cayang korang..muahhhhh

Aku ni kategori yg sgt baru dgn dunia blog ni, byk benda yg aku masih belajar...so, rajin2 korang tegur dan bantu aku ek...sharing is caring kan??ahaks...

Okla, sampai cni je, jam dah kul 12 malam, sok nak kerja...berjumpa di siaran yang akan dtg k....muahhhh

p/s : Entry tanpa gambar.

0 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...