MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Saturday, September 11, 2010

Shopping di Jusco

Aktiviti sebelum raya.

Terlupa aku nak cete sal shopping kami ber3 sebelum raya. Sebenarnya beberapa pasaraya juga kami redah utk membeli kelengkapan raya. Kalau pasaraya ni ada baju Syira, baju hubby plak xda, so terpaksa redah pasaraya len plak. Nak tunggu hubby aku cari baju atau seluar dier yg berkenan, memang nek berjanggut gak aku menunggu..huhu..

Korang plak mcm ner? Hubby korang senang ker bab2 pilih ken baju nih? Nak kata hubby aku jenis yang cerewet... xjuga, tapi klo ada yang dier berkenan aku plak yg mengomplen..hihhi..mana x jd lambat kan. Dah aku yg dok pandang dier ari2 kan, dah tentu aku nak juga bg pendapat. Tapi bab baju aku, mmg aku pilih sendiri. Hubby aku mmg payah ckit nak bg pendapat, tp bg aku klo nampak ok, harga pun ok, aku bedal jek..huhu..nak kata aku ikut peredaran zaman? huhu..hempeh jelah..hihi

Dah melalut2 aku membebel kan, ok balik pada bab asal, sebelum raya ritu kami ada shoping di Jusco...kitorg pegi dekat time berbuka dah pun, berbuka dgn 2 tin air + coklat dan kurma jek. pastu bila org dah xramai baru berbuka di Johnny...kat ctu xsempat mik gambar, sbb dah lapar..:-)




- Kami yg berbuka, Syila plak yg cbuk -

- Beria Syira ber'buka' -


 - Syila lebih senang dijaga bila dok dlm bendalah nih -

 - Hubby yg cbuk memilih -





- Cuba buat peace yg masih xbetul..hihi -

 - Peace versi Syira -

 - Sedang bersenang lenang -

Yg pastinya mcm xbaper ramai kankat JJ ni kan, padahal semua org dok cbuk berbuka time tu, best gak mcm ni, xda nak sesak pun...nak pilih barang pun lebih selesa.

p/s : Lambat berbuka time ni, sbb kami mmg xda buat tempahan pun.



0 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...