MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Monday, October 11, 2010

Ngantukkk.....


Rajin kan aku update entry malam ni??? ada sesiapa yg heran x? Klo korang nak tau ni photoshop punya hal lah. Dari tdik aku download xabis2 lagi..salah internet aku yg lembab atau mmg file ni besar sgt....huahhhhh...

Ngantuk ni wei, aku ni jarang tido lambat tau. Encik hubby ngan Syira dah selamat belayar...aku gak terkial2 sensorang kat depan nih...nak cancel asa mcm xberbaloi plk...klo korang nak tau dah 2 ari aku cuba download tapi xberjaya tau...malam ni la kot nampaknya nak berjaya (eceh..perasan plk aku nih)

Aku tunggu dan terus menunggu jelah sampai download ni abis..xlarat dah aku nak ngadap benda ni sok...penat tau...sambil2 tu aku leh la siapkan keje2 umah yg mana da sikit2 tu...tapi ken baju ttp gak terloggok kat dalam  bilik k..xkuasa aku nak melipat tgh2 malam ni..dahla sok nak keje..kat opis tu pun berlonggok keje yg xsiap g..

p/s : Asal ssh sgt nak dapat photoshop ni ek? korang ada x guna bendaalah tu??

0 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...