MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Sunday, October 31, 2010

Line Yg Buat Darahku Naik


Mmg angin satu badan klo line internet yg teramat slow, bertambah2 lagi hangin kalau line yg mcm iklan biskut tu...KEJAP ADA...KEJAP XDAK ...bertambah2 darahku naik...klo setiap kali geram ke angin ker... berat badan aku yg naik ok la juga kan

Bukti line yang buat aku hangin

 - Ciput giler kan???dah mcm semut plak -

 - Yang ni plk, lpas je naik satu line trus jek down...hishhhh -

- See...bikin sakit ati jek -

Walaupun bukannya setiap masa line jadik mcm nih...tapi bila time aku semangat berBW jadi mcm ni, trus jek mood aku pun down jugak...kalau line ni kerap jadik mcm ni, mau jek aku curang g jenama lain kang...hishhh

p/s : Kat opis skang ni mcm ader jek yg skodeng klo buka tenet2 nih....tapi klo ada tenet, xkona sini, kona sana...tipulah kan...xkan sepenuhnya bekerja...kan..kan..kan

2 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

ch@ said...

mana nak cari line ni? ini line tenet ke syila?

♥SyilaSyira♥ said...

cha : yup...ni line tenet...klik kat statistic nanti jumpa la...tapi mungkin line cha xsesemut mcm ni...hihi..line syila truk betoi..arghhhh

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...