MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Saturday, October 2, 2010

Alhamdulillah...


Hatiku berbunga riang...alhamdulillah bertambah lagi rezekiku...


Em...Nampak kat atas tu? hihi..gambar kat atas tu la yg buat aku tersenyum..tapi yg tu bukan gambar aku tau , aku pinjam dari pak cik google jek..hihiihihihi.

Apapun aku mmg tabik spring kat KWSP..fuh....cayalah sistem pengurusan demer ni. Janji ngan aku dalam masa sebulan sbbnya terdapat masalah dalam pambacaan cap jari, tapi mmg tak disangka sgt2.. diorg uruskan xsampai seminggu. Aku plk mmg xcek langsung akaun aku, rupanya dah seminggu duit dimasukkan..

Apapun mulalah kehendak nak melebihi keperluan nih...hihihi..tapi aku ttp xkan lupa nak bayar zakat tau. Alhamdulillah rezeki keluargaku xpernah putus...Amin...Aku bersyukur atas segala kurniaan-Nya.

p/s : Semoga lepas ni rezeki kami bertambah2 lagi...AMIN.....

0 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...