MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Friday, August 6, 2010

Majlis Kawin - Akad Nikah


Bersambung lagi dr entry yg baru lepas, Alhamdulillah adikku selamat dinikahkan dgn pasangannya. Sebelum tu aku nak cete sal anak pempuan aku dan ianya ada kaitan ngan kenduri nih..

Aku terpaksa balik ngan Syira naik bas sbb ari akad nikah tu hubby aku keje :-( , so dgn bangganya aku bawa Syira nek bas buat pertama kali :-) . Mmg peraq jakun la budak ni 1st time nek bas. Asalnya nak nek kete, tapi bila pk, kang mek ni wat pangai dlm kete, jenuh aku nak handle plak. Tapi alhamdulillah xda adegan kurang senang dier buat...

Byk makanan aku kner beli masa singgah kat R&R. Syira ni klo da makanan ok ckit, tapi yg klakar bila time tido, siap nak menerap mcm kat umah tu..hahaha. Dah nama nek bas..dekat 1jam dalam bas baru jln tau..sib Syira ok jek masa tu, lpas je bas jln, dier trus ZZZzzzz

Ok, berbalik pada majlis pernikahan disusuli ngan majlis di rumah pengantin perempuan

Gambar sekitar pernikahan :

Muhammad Syawal Bin Md Isa ♥ Aira Azira Binti Abdullah
(Semoga berbahagia dan kekal selamanya)

Album ni yg berisi duit hantaran made by aku...simple jek sbb pagi tu kelam kabut baru nak cari album.. hahaha. Dulang tu kitar semula masa kenduri aku..huhu..jimat kan

Bergambar dengan pengantin & mereka yg turut serta ke majlis pernikahan. Alhamdulillah adikku selamat bergelar suami..sob..sob..sob..

Gambar pasangan pengantin. Jenuh demer nak bergambar sbb anak kakak aku, iqa sik nak menepek jek. Mmg rapat bdk tu ngan paklang ngan maklang nih..huhu

 Atas tu gambar bdk yg suka menepek..hahaha, dapat lalu depan pengantin pun jadila...

 Lepas ni aku sajikan korang ngan gambar2 je k. Nak cete panjang dah xlarat. Gambar di bawah gambar di rumah pengantin perempuan dan di tempat mandi manda yg mmg dekat ngan umah aku...layan.....


Ok ye kengkawan, sampai di cni saja wat masa ini, nanti aku post entry kenduri kat umah family aku plak...
Adios...

p/s : Selamat berbahagia buat adikku...

0 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...