MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Sunday, August 15, 2010

Majlis Kahwin - Hari Bersejarah Adikku

Episod bersambung dari entry sebelumnya.

Seksa betul aku nak menaip dalam keadaan internet di rumah yg teramatlah slow...tension gak mcm ni, nak buka satu2 page pun lama giler nak tunggu. Time aku dok rajin nak update nila mcm2 hal jadi...sabar2...

Berbalik pada tajuk yg asal...entry ni ada yg dah boring x? klo ada soryla ek, tapi korang kner layan gak k..hehehe..Tapi entry kali ni xbyk dah yg aku nak bebel..aku sajikan korang ngan gambar2 jek k.

 - Saat ketibaan pasangan pengantin -




- Bergambar di atas pelamin -








 - Pengantin bersama mak dan abah -
  
- Pengantin + aku, hubby dan permata hati kami -

 
 - Pengantin + kakakku, abg iparku dan anak saudaraku -

- Pengantin + 3 orang adik lelakiku -

 - Bersama Kaum Kerabat -


- Belakang umah -


- Ahli keluargaku -

Okey, pnat aku upload gambar2 nih dgn terjadinya memcm masalah ...tapi akhirnya siap gak..mkn masa wooo

Sekian....

p/s : klo da yg pasan, dulu pnah terpublish entry ni...tapi yg ni baru betol2 punya publish k...kesilapan teknikal..hehehe

0 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...