MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Wednesday, November 16, 2011

1ST TiME AKU KE SEMiNAR PREGNANCY


Kejadian berlaku pada Sabtu baru² ni. Sekarang ni aku mmg check-up dengan Doktor Japaraj. So, kebetulan hari aku check-up misi@Kak Ha minta tolong aku untuk menjadi salah seorang pesakit dalam seminar tu. Disebabkan aku pregnant twin, mmg akak tu sgt² mengharap aku leh attend sbb susah nak cari ibu yang mengandung twin n triplet. Klo kandungan yang sorang tu senang jek nak cari.

Masa dia cakap tu, aku terus jek setuju..kikiki..teruk kan, selamba jek setuju tanpa tanya hubby. Sbbnya aku tau, hubby mesti bagi sbb niat aku leh bagi ilmu pada doktor². Oh ya, tujuan aku jadi pesakit tu sebenarnya ianya seminar utk doktor² dalam mendalami ilmu kandungan kembar. Tidak dibuka untuk orang awam. Kehadiran doktor seluruh malaysia. Memang bagus seminar ni sebabnya bukan semua doktor leh nampak kehamilan kembar ni. Yelah, klo xbelajar mana nak tau kan. eceh..aku plk yg komen lebih².

Masa tanya hubby, dia ok jek. Bukan tunjuk hat bawah pun..hihi..klo yg itu, aku pun surrender..kikiki. Siap call kakak aku minta pendapat. Macam aku jangka, akak aku siap cakap ilmu yang kita xleh bg, apa salahnya kita buat apa yang termampu, di samping itu kita leh dapat ilmu di sebaliknya. Mmg betul, masa aku ke seminar tu, semua aku leh nampak, byk aku belajar. Paling best dapat tgk muka baby..huhuhu...teruja sgt².

Masa seminar tu, ada 3 biji scan yang baru+canggih manggih. Bayangkan klo xda patient disebabkan tiada seorang pun nak bekerjasama...??? Kesian ngan doktor² ni. Ada scan 3 biji, tapi patient xda...belajar secara amali ngan lisan sgt² berbeza bukan???

Ni banner seminar tu...Aku sangat² menghargai atas jemputan diorg...



Nanti aku kongsikan gambar baby yang telah discan ok. Siap dapat gift lagi. Alhamdulillah rezeki. Pakar yang bagi penerangan tu adalah Dr Japaraj sendiri. Memang best Dr ni. Masa tgk aku, dia siap cakap "Ni semua kakitangan hospital ye"..aku..???sengeh jek...kikiki

- Gift yang aku terima beserta dengan wang tunai -
(nilainya xyahlah aku kongsi...nanti lain pula jadinya..tapi alhamdulillah rezeki ) -

Bila ada kelapangan aku kongsikan gambar scan tu ok...lepas abis jek sesi scan tu, aku trus balik rumah bersiap untuk balik kampung..gambar mmg aku xsnap...kang doktor² tu cakap aku jakun plk..hihihi

3 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

munna said...

wah!...bestnya ada twins dlm perut ye..... tahniah syila...

kak syiha said...

klu akak lah syila, akak amik jer gambo....huhuu...bukan senang tau...bestnye syila dapat kembo, knnn..

Masya said...

wahh.. siap dapat duit lagi bestnya....

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...