MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Tuesday, January 4, 2011

Salam Tahun Baru...


Salam Tahun Baru
dan
Salam 1 Malaysia

Hihi...masih belum terlambat utk wish kan???..minggu2 terkebelakang sgt2 bizi. Aku demam, Syira demam. Tapi bkn Syira jangkit demam ngan aku tau, tapi aku yg terjangkit demam ngan dier. Mmg sgt meletihkan, suara pun dah rock giler.

Hari ni aku baru start kerja. Keadaan aku dah ok. Mmg cuti abis abisan. Tapi ada gak jenjalan sbbnya demam mmg cepat kebah tapi selesema masih berdegil utk pergi...
(Uih..encik selesema, cepatlah ko pergi..huhuhu)

Selama umur Syira ni 2 tahun 4 bulan inilah demam anak daraku yg paling teruk. Sian kat dier. Bayangkan 3 hari xbangun.

Nanti aku story mory lagi. Entry bergambar akan disusuli kemudian.

p/s : Ada lagi pemenang yg masih belum bagi detail. So, kner ada  cabutan baru dibuat. Tapi adakah tindakan tu dikira kejam???

2 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

mamaarifakeemaisy said...

salam tahun baru 2011~

ooh musim org sakit2 eh skrg ni..dengar orang demam je kebelakangan ni..huhu..skrg dh ok kan..Alhamdulillah..

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

lum terlewat jugakkan?? selamat tahun baru!!!

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...