MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Saturday, July 10, 2010

Cuti - Part 4

Episod Akhir...

Ari ke 4, arini adalah sbb utama family aku datang ke Ipoh. Ingat senang ke akak ngan abg ipar aku ct panjang? sambil menyelam minum air. Sbb utama family aku berkampung skejap kat cni sbb adik ke3 aku dapat tawaran sambung belajar ke Politeknik Premier ungku Omar, Ipoh. (PUO)


- Ni la adik aku, adik aku yg second last -

PUO merupakan tempat aku blajar dulu, xsangka aku dpat datang lagi ke cni. Klo sesaja nak datang mmg kirim salam la..hehehe. Padahal jaraknya bkn jauh pun dari rumah mahupun dr ofis aku. Disebabkan adik aku lapor diri pagi, dan memandangkan anak sedaraku pun belum bgn, kami decide utk bertolak 1 kereta jek, ala lagipun bknnya jauh, lpas je lapor diri, nanti trus je balik kan.

Satu kete yg g tu hanya, aku, mak, abah, adik aku dan syira jek. Payah pula nak tinggal mek ni dan disebabkan hubby aku keje shift mlm, aku bg can dier tido. Mmg ramai sgt kat PUO tu, yelah dah namanya pendaftaran pelajar baru kan. Kebetulan, mmg xlama pun kami tunggu, aku sgt puas ati ngan kelancaran yang dilakukan staf2 di sana. Walaupun pelajar pada aritu ramai, semuanya di uruskan dengan sepantas yg boleh.

- Suasana di perkarangan PUO -

Terlalu ramai pengambilan pada kali ini, ramai juga yg xdapat tawaran asrama termasuklah adik aku, tapi pihak Politeknik telahpun menyediakan kemudahan asrama swasta yang berhampiran. dan disebabkan rumah aku ngan Politeknik xla jauh sgt, adik aku akan duduk je ngan aku, jimat ckit. Aku pun ada peneman klo hubby shift mlm. Pasni xda la aku takut dah nak tgk cete seram...wakakaka...

Aku bawa stroller je utk syira, xlarat plak aku nak dukung dier nanti, mau seminggu sakit bdn aku klo asik dukung jek...klo bg jln plak, aku xterlarat nak ligan nanti. Sib baik dier pun ok jek sepanjang dok di sana, tambah tok yang rajin melayan cucunya.

- Pantang nampak puting, pantang
nampak bedak -

- Syira + Tok -


- Apa punya aksi ni.... -


- Garu sana, garu cni -


- Start dah buka radionya -

- Senyum malu kucing -

p/s : Sebelum balik, jumpa mber lama abah dr kelantan, kesian diorg, baru dtg Ipoh, kereta dicuri. sian sgt..


0 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...