MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Thursday, April 8, 2010

Hamper...


Hamper ni hubby aku dapat sempena kehadiran dier ke opis yg xpnah lambat..kilang tempat dia keje klo lambat dtg sure duit rajin kner potong (semua kilang pun sama kan...) ...tp satu yg bagus, klo datang ikut masa dalam tempoh tertentu dapat plak hamper...bagus gak klo selalu dapat mcm ni, dah tentu aku tumpang sekaki..hehehe

  - Antara yg ada -

Masa aku nak susun benda2 ni, org yang paling geram dan xsabar2 nak mkn dah tentula si anak dara...tengok mukanya yg sempat nak jelirkan lidah masa aku nak snap gambar ni...syira ni pantang ckit tgk makanan yg byk cemni, tambah2 ngan kismis.

- Muka paksa kner bergambar, sib bek abhnya nak gak senyum -

p/s : Aku ni teruja je, tapi semua makanan kat atas ranap dalam mulut syira ngan abahnya...huh..

0 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...